BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MiNes

MiNes
LoVe My SeLF Co MuCh :) :)
TENKIQUE 4 VISIT MY BLOG DARLIG,ALANG2 U ALL DARH ENTER,DONT 4GET 2 4LOW ME OKEYH!

Thursday, July 21, 2011

kenape dan mengape ??

hello there..
now aku na meluahkan rase tidak puasan aku ttng hari ini !!
mmg kampang sgt hari aku..
dpd kelmarin act,tp rini jd lg terok!!
darh larh wat masalah dgn aku tau ark,then wat n wat agyh!!
tau2 jerk ah aku neyh hot temper mmg melampaw!
skali ko wt sala,mang pai mati arh aku ta luper!
tp yg aku pelik naper ko ta rety2 na beringat??
darh 4 taon kite kenal!!
aku ta berubah kot!!
ko toh yg berubah!
aku kenal ko dri dloo smpai skunk!tp msalah nyer skunk ko darh lain!!
ader jerk yg na wat aku marah nyer!!
darh larh kua ta in4 aku pape..
msg2 ckp ngn bos larh bende arh!
aku ta nmpak bole a ko ckp gto,,cube law aku nmpak??
huhh! ta kesa a betol kerh ta an,tp care ko toh,ta memuaskn aku lnsong!
mmg menyakitkan aty!!!
ya allahhh!!!!!
tension aku weyhhh!!!!!










I LURVE MY RENTJONES

0 comments: