BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MiNes

MiNes
LoVe My SeLF Co MuCh :) :)
TENKIQUE 4 VISIT MY BLOG DARLIG,ALANG2 U ALL DARH ENTER,DONT 4GET 2 4LOW ME OKEYH!

Sunday, July 31, 2011

~~ menangis ta berlagu ~~

ya allah...
ape darh jadi neyh...
aper yg aku rae skunk ta dpat di ungkap dgn kate2..
sumer nyer jadi sekelip mte tp mennggalkn kesan yg sgt mndlam pde aku...
aper yg patot aku buat?? aku buntu!
kenpe aku ngn dea jd mcm neyh..??
serabot sgt aku rase...
mcm ade bende ta kene...
kdang2 bile aku naik mara,time 2 jgak aku ase benci sgt2 kt dea..
aku ase ta tenang dea ade dgn aku...
ya allah... lain macam aku rase nie....
bile aku darh mara,otomtik aku na break ngn dea..
mcm aku ta kenal dea sape dgn aku...
aku sedeyh ya allah...
tgok mcm skrang,aku gado dgn dea... law di ekotkn, punce nyer dtg pd dea..
sape soh berjanji pelbagai ngn aku...
tp bile tibe hari,ta jd..
so?sape yg ta bngang...
tp d sebabkan hal 2 mlibatkn fmly dea, aku mgalah,tp dlm mgalah2 aku,4 sure larh ader jgak rase sedeyh,sakit aty n mcm2 larh kan coz pe yg kite na,ta jd...
hurmpp...now....
aku tataw lah na ckp cmner na buat ape...
now akuu ngn dea gado smpai aku rase
aku mcm darh nekad na break...
tp.. ya allah aku tataw larh pe darh jd dgn aku....
nape aku macam neyhhh????
aper yg buat kan aku macam neyhhh????
ya allah!!!!!
tolong larh aku..... :(



I LURVE MY RENTJONES

0 comments: